pinarpinar، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

عشق بي تكرارمن پينار

تولدت مبارك فرشته ي مهربونم

1394/4/29 16:23
نویسنده : مامان رويا
883 بازدید
اشتراک گذاری

زيباي من تولدمن وتو وتمام زندگي تمام دلخوشي هامون خوشبختي هامون مبارك چه جوري توصيف كنم چه جوري بنويسم صداي قلبموكه بااومدنت غوغايي اونجابرپاست كه بااومدنت همه ي جسم وروحموتسخيركردي شدم عاشق ترين عاشق دنياعاشق كسي كه ميدونم هيچ وقت احساسم نسبت بهش تغييرنميكنه وتااون هست توي زمين هم بهشت زيرپاي منه نه به خاطراينكه مادرتم به خاطراينكه لذتي كه توي باتوبودن وداشتنت هست توبهشت نيست لذتي كه بوي خوش تنت داره لذتي كه وقتي صدام ميكني مامان رودارم روباهيچ چيزتوي دنياعوض نميكنم كوچولوي قشنگمون بااومدنت تموم ارزوهاموازيادبردم هيچ چيزديگه باارزش ترازبودنت وسلامتيت نيست هيچ چيزديگه مهم ترازاين نيست كه خوشبخت بشي انارم فرشته ي پاك ومعصوم من هميشه باش كه من تولدت روهرروزوهرساعت وهردقيقه وهرثانيه به خودم تبريك بگم باارزش ترين اتفاق توي زندگي ماتولدت مبارك

پسندها (12)

نظرات (10)

مامان هانیه
29 تیر 94 17:50
پینار جونم تولد مبارک.امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشی و سایه ی مامان وبابای مهربونت بالا سرت باشه خوشگلم
مامان رويا
پاسخ
ممنونم عزيزم شمالطف دارين
zakieh
30 تیر 94 1:38
سلام عزيزم تولدت مبارك گلم
مامان رويا
پاسخ
خيلي ممنونم
همراه رایانه
30 تیر 94 11:11
همراه رایانه مرکزی پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از سراسر کشور : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان آنیسا
30 تیر 94 17:00
تولدت مبارک خانم خوشکل ایشالا جشن 120 سالگیت عزیزم
مامان رويا
پاسخ
ممنو ن عزيزم
❤مهسا مامان سایمان❤
31 تیر 94 10:20
ممنون خانمی از اینکه به وبمون سر زدین پینار کوچولو سالروز شکفتنت مبارک عزیزم خوشگل خانم واسه عمل نافت هم خیلی ناراحت شدم ایشالله که الان خوب باشی راستی رویا جون اگه مایل به تبادل لینک باشین خبرم کن تا بلینکم
مامان رويا
پاسخ
ممنون عزيزم من باافتخارلينكتون كردم
لیلا مامان پرنیان
3 مرداد 94 2:08
عزیز دلم ، تولدش مبارک الهی که زیر سایتون بزرگ شه
مامان رويا
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان الی...
3 مرداد 94 18:59
سلام عزیزم تولد پینار جون مبارک دیروز تولد گل پسر ما علی آقا بود میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان رويا
پاسخ
تولدت مبارك علي جوووووون
*هليا*
3 مرداد 94 23:15
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم بهم سر بزن اپم گهگاهي نگاهي بيا وخوشحالم كن با نظراتت نظر بارونم كن خوشحال ميشم بهم سر بزني باي باي
مامی آتریسا جون
14 مرداد 94 15:29
پینار جونم تولدت مبارک ببخشید دیر گفتم
مامان رويا
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان کوچولو
19 شهریور 94 13:11
با خوندن این پستتون فقط دارم اشک میریزم. دلیلشو واقعا نمیدونم. ولی خیلی به دلم نشست. سالگرد مادر شدنت گل بارون عزیزم. لینکت کردم. اگه خاستی لینکم کن
مامان رويا
پاسخ
لينكتون كردم واقعاخدابزرگترين معجزشوبهمون نشون داده نظرت چيه؟