pinarpinar، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

عشق بي تكرارمن پينار

بدون عنوان

1394/3/7 19:58
نویسنده : مامان رويا
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولوي من چندهفته قبل بردمت دكتر اخه خيلي لاغري درسته كه لاغربودنت زياد معلوم نيست ولي وزنت كمه به خاطرهمين دكترچندتاازمايش نوشت كه جواباشوامروزگرفتيم وبردم به دكترت نشون دادم يه كوچولو كم خوني وخداروشكرمشكل ديگه اي نداري فقط نميدونم اون همه ماهي وميگوومعجون وكلي چيزاي مقوي ديگه كه ميخوري كجاميره فدات شم توفقط سالم باش وفقط باش عسلم يه كم دختربدي شدي وزيادگريه ميكني وكلافه ام مي كني ولي ديگه چي كاربايدكردپينارم كلي لباساي تابستوني خوشگل برات خريدم كه وقتي مي پوشي ماه ميشي عشقم خيلي دوستت دارم فقط همين

پسندها (5)

نظرات (10)

nilia
7 خرداد 94 20:04
سلام دوست خوبم میشه یه خواهشی بکنم اگه میتونی به من در جشنواره نی نی طبیعت رای بدی خیلیییییییییییییییییییی خوشحال میشمممممممممممممممم لطفاعدد1به1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی رادین
7 خرداد 94 21:44
سلام عزیزم خوبید؟خدا دخمل نازتو برات نگه داره خیلی نازه ماشالا. رادین منن لاغر ولی خیلی بد غذا هیچی نمیخوره دیگه خستم کرده غذا بخورن لاغر باشه عیب نداره
مامان رويا
پاسخ
اره ولي ادم نگران ميشهخيلي ممنون كه بهمون سرزدين
nilia
8 خرداد 94 19:42
سلام دوست خوبممممممممممممممممممممممممم من شدیدا به رایت برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم لطفا عدد1رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان آتریسا
9 خرداد 94 7:58
وای من اصلا به پینارجون لاغری حس نمی کنم خیلیم بانمکه وخوشگله هزارماشااله
مامان رويا
پاسخ
ممنون عزيزم شمالطف دارين
مهسا مامی رها
11 خرداد 94 15:21
سلام ...دختر ناازی دارین نگران نباش خانووومی..با این همه بدو بدویی که بچه ها تو این سن دارن..هر قدر هم بخورن آب میشه.. ایشاا...مشکل کم خونیش هم زود زود حل شه...
مامان رويا
پاسخ
خيييييييلي ممنونم
zakieh
11 خرداد 94 16:19
خدا پينار جونو براتون نگه داره خیلی نازه ماشالا.
مامان رويا
پاسخ
خداعسل شماروهم حفظ كنه ممنونم ازتون
مامان پریا
12 خرداد 94 21:00
سلام رويا جوون چه دختر بانمكى هزارماشالا چشم نخورى پينار جونمن كه اسم پينار رو از بچگى دوست داشتم و دارم خيلى اسم قشنگيه الهى هميشه شاد باشى پينار جونم راستى خانومى خوشحال ميشم پيش منم بياى نظر يادت نره با افتخار لينكت كردم عزيزم دوس داشتى بلينكيد خانومى
مامان رويا
پاسخ
خيلي ممنونم ازلطف شمادوست عزيز ولي ميخوام بيام وبتون رونشون نميده؟؟؟
هما
13 خرداد 94 12:30
ماشالله به پینار خانم
مامان لیلا
13 خرداد 94 19:02
سالروز ولادت گل سرسبد هستی آخرين ذخيره الهي یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقية الله الاعظم حجته ابن الحسن العسکری مهدی موعود (عجل الله تعالي فرجه الشريف) را به تمامی محبان منتظران آن حضرت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم
مامان رويا
پاسخ
خيلي ممنون منم به شماوخانواده ي محترمتون تبريك مي گم
مامان سمیه
3 تیر 94 4:29
سلام مامان پینار...خوبید؟ خدا عشق بی تکرارتو برات نکهداره در سایه مامان و بابای خوبش.... به وبلاگ فاطمه زهرای منم سر بزنید. بوس کن دخملتو
مامان رويا
پاسخ
خيلي ممنونم ازشماخداكوچولوي شماروهم حفظ كنه باشه حتما