pinarpinar، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

عشق بي تكرارمن پينار

ازدلنوشته هايم ساده مگذر...به يادداشته باش اين دل نوشته هارايك دل نوشته

1394/5/25 23:22
نویسنده : مامان رويا
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

                               

    عزيزترينم فرزندم من مادرت

   هستم                     من باعشق بااختياربااگاهي تمام

   پذيرفته     

        ام كه مادرت باشم                                          تابدانم خالقم چگونه مخلوقش رادوست ميدارد هدايت مي كندودربرابرخواسته هاي

     تمام نشدني اش لبخندمي زندودراغوشش مي گيرد                                                 من يك مادرم هيچ كس مرامجبوربه مادري نكرد...                                                       من به اختيارمادرشدم تابدانم معني بي خوابي هاي شبانه راتابياموزم پنهان كردن دردراپشت همه حجم سكوتي كه گاه ازخودگذشتگي ناميده مي شودتابدانم حجم يك لبخندكودكانه ات مي تواندمعجزه ي دوباره ي زندگيم باشد                                                               من نه بهشت ميخواهم نه اسمان نه زمينبهشت من زمين من زندگيم نفس هاي ارام كودكي توست كه دراغوشم روياي پروانه اي ارزوهايت رامي بيني                                           من مادرم همان كه خالقم ذره اي ازعظمتش رابه من بخشيدتاتجربه كنم حس بزرگي ولامتناهي شدن را                                                                                         من هيچ نميخواهم هيچ هيچ روزي به من تعلق نداردهمه روزهاساعت هاوثانيه هاي من تويي ومن دست كودكيت رامي گيرم تابه فرداي انسانيت برسانم كه اين رسالت من است برتووهيچ منتي ازمن برتوواردنيست كه من بااختياربه عشق تورابه اين دنياي پراشوب خوانده ام وهيچ ازخدانميخواهم جزخوشبختي وسعادتت تمام زندگيم                                        روزت مبارك دخترم       

پسندها (12)

نظرات (9)

رویــــا
26 مرداد 94 3:10
پینار جونم،عروسک خاله روزت مبارک باشه رویا جونم چقد دست به قلمت عالیه نازنینمگلم رکز خودمون هم مبارک اخه هر چی باسه باز هم دختر خونه ای هستیم که روری هزاربار برای خوشبختیمون دعا میشه
مامان رويا
پاسخ
ممنون بله روزمون مبارك
همراه رایانه
26 مرداد 94 10:57
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامانی
27 مرداد 94 11:40
سلام مرسی از اینکه به وبلاگ پسرم اومدین روز دخترتون مبارک باشه
مامان رويا
پاسخ
مرسي عزيييييييييييزم
مامانی و بابایی بهارناز
31 مرداد 94 11:10
سلام ممنون از حضور شما در وب بهارم وای چه دختر نازیه این پینار کوچولو انشالله عروسش کنی و خوشبخت
مامان رويا
پاسخ
ممنون گلم
مامان آنیسا
4 شهریور 94 8:47
بینار خانوم خوشکل روزتون مبارک ببخشید با تاخیره عزیزم دلنوشته زیبایی بود عزیزم
مامان رويا
پاسخ
مرسي عزيزم روزانيساجونم مبارك
هليا
6 شهریور 94 19:06
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ آپم منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ ..♥ .♥ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ┊    ┊┊  ┊┊ ✿ ┊نظر ┊┊ ✿✿ ┊یادت ┊┊   ┊نره ✿✿ _____♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚ ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ هليا هستمم 7 تا نظر بده جبران مي كنم
مامان رويا
پاسخ
واي كي وقتشو داره ولي ميام وبت
مامی آتریسا جون
9 شهریور 94 15:29
مامان رویا جون، خیلی خیلی قشنگ نوشتی عزیزم پینار جونم روزت مبارکببخشید دیر میگم، عشقم
مامان رويا
پاسخ
مرسي عزيزم روزاتريساجونم مبارك
گیلدا
15 شهریور 94 22:20
روزت با تاخیر مبارک عزیزم
مامان رويا
پاسخ
مرسي عزيزممممممممممممممممم
مامان لیلا
22 شهریور 94 18:34
روزت مبارک پینار نازم