pinarpinar، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

عشق بي تكرارمن پينار

برام هيچ حسي شبيه تونيست...

1394/4/11 19:35
نویسنده : مامان رويا
855 بازدید
اشتراک گذاری

نمي دونم خداواسه كدوم كارخوبم توروبه من دادنمي دونم درحق كي خوبي كردم كه توشدي چراغ خونم فقط اينوخوب ميدونم كه بيست تير92ساعت 9صبح تازه متولدشدم تازه فهميدم كه توروبيشترازهمه وهمه وهمه ي دنيادوستت دارم تازه فهميدم نيمه ي گمشده كه نه تمام گمشده ي من توبودي كسي كه وابستشم كسي كه بدون اون دنيابرام هيچ معني نداره كسي كه بايه كارجديديه حرف جديدي كه ميزنه ازخوشحالي تن ادمو ميلرزونه هميشه نگرانشم يه وعده غذاكم بخوري نگرانتم صدگرم وزن كم كني نگرانتم گريه كني بي تابي كني نگرانتم بيشترازخودم نگرانتم نازنينم توروخدابهم داده كه روزي هزاربارشكرش كنم بهم دادتابفهمم كه گنج وثروت وعشق يعني چي توروبهم دادتاديگه هيچي ازش نخوام چون بهترين نعمتش روبهم داده خداهميشه توروبراي من نگه داره خوشبختت كنه عزيزدلم چقدرخوبه كه شدي تموم زندگيممحبت

پسندها (8)

نظرات (6)

مامانم
13 تیر 94 10:47
سلام دوست خوبم چه قدر زیبا نوشتی انشالله همیشه از بدی و بلا به دور باشه خوشحال میشم به ما هم سربزنید
مامان رويا
پاسخ
ممنون ازشما حتمابه شماسرميزنيم
هما
13 تیر 94 12:38
مامان لیلا
13 تیر 94 14:26
الهی خاله فدای پینار نازش بشه بازم پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم عسلم
مامان رويا
پاسخ
مرسي خاله ي گلم ازتون ممنون كه به ماسرميزنيد
گیلدا
13 تیر 94 15:59
عزیزم واقعا حس قشنگیه شمام لینک شدید
مامان رويا
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامان سمیه
14 تیر 94 19:12
سلاااااام دوستم... مگه چی شده بود؟ خدا بد نده پینارت که حالش خوب بود...حتماا امشب( شب قدر) بهش دعا میکنیم.... شما هم من و فاطمه زهرامو دعا کن گلم
مامان رويا
پاسخ
ممنون ازلطفتون خداكوچولوي شماروهم حفظ كنه
zakieh
19 تیر 94 23:52