pinarpinar، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

عشق بي تكرارمن پينار

پينارم شيريني زندگي ام

1394/3/20 12:18
نویسنده : مامان رويا
717 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم  باتوبودن بزرگترين معجزه ي زندگي من است درسحرگاه باتوهستم درغروب .درلذت .دردردباتوهستم باتوهستم درزندگي حتي يك لحظه ازتوجدانيستم وقتي كنارم نيستي بازباتوام تولددوباره ي من باتوزندگي كرده ام بي انكه به گذشته واينده بينديشم اري اين تنهاراه زندگيست غيرازاين تظاهربه زندگيست ونه زندگي. درگذران اين زندگي مال من ومال تومفهومي نداردتوبراي من افريده شده اي ومن براي تورشته هاي نامرئي مارابه هم پيوندداده انداگرازارت دهم خودراازارداده ام وه چه زيباست باتوبودن چه زيباست مادرتوبودن.اگردوباره نگاه كنم مي بينم كه ازكجاازدست دادن خود وبه دست اوردن تورااغازكرده ام ان لحظه ي زيباي امدنت لحظه ي تابش نورخوشبختي  اگرحقيقتي رابشنوي هرگزفراموشش نخواهي كرداين حقيقت زندگي من وتوست عشق دوست داشتن .اگرگفته هاازدل برايندنيازي به فكركردن نيست من هيچ فكرنكردم ونوشته هايم همه ازته دل امده اندبزرگترين اتفاق زندگي ام چه خوب است داشتنت

پسندها (13)

نظرات (7)

مامان لیلا
20 خرداد 94 16:25
عزیزم یه خواهش: اگه میشه عکسا رو یه ذره با حجم کمتر تو وبلاگ بزارید تا راحتتر باز بشه آخه من دوست دارم هر روز عکس پینار رو ببینم ولی بعضی وقتا اصلا عکسا باز نمیشه
مامان رويا
پاسخ
باشه عزيزم حتما ممنون كه به دخترم سرميزنين
مامان لیلا
20 خرداد 94 16:25
راستی پیشاپیش تولد دوسالگی پینار عزیز رو بهتون تبریک میگم.
مامان رويا
پاسخ
خييييييييييييلي ممنونم اولين نفري بوديدكه تولدشوتبريك گفتيددوستتون داريم
zakieh
20 خرداد 94 16:41
رویا
23 خرداد 94 22:51
مامانی
26 خرداد 94 1:39
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .
مامان رويا
پاسخ
خيلي ممنون ازشعربسيارزيباتون دوستون داريم
مامان آنیسا
28 خرداد 94 7:38
خیلی قشنگ بود